EVENT RAP ANULAT
Vine a la font de Navarcles el 23 de maig per gaudir del nostre emocionant esdeveniment, on podràs escoltar artistes locals i regionals, veure com pinten una de les parets de la font i objectes com ara cascos de moto i monopatís.
El material i una bonica cistella es sortejaran durant l’esdeveniment per a una donació que anirà íntegrament als artistes.
Participa a la nostra assemblea i ajuda a celebrar aquest esdeveniment cultural envoltat de l’energia de concerts de hip-hop animats i submergeix-te en l’energia i la creativitat de cada esquitxada.
QUÈ TROBARÀS?
Benvinguts a un esdeveniment ple d’emocions i diversió per a tota la família!
Vine i gaudeix d’un dia inoblidable ple d’activitats i especialment de rap, que sens dubte és la música que va canviar el món i va capgirar formes de pensar. Un refugi per alliberar la ment de les normes establertes i transformar la ira en art. No és només un concert, és un moviment i, en definitiva, una forma de vida diferent.
A partir de les 12 del migdia podràs començar a gaudir del rap amb una hora de micròfon obert per a tothom qui vulgui participar.
També podràs començar a gaudir de l’exposició de grafits, on a més de pintar diversos objectes, també es pintarà una paret de la font gràcies als nostres artistes locals i la col·laboració de Montana Colors.
Vine i gaudeix d’una nit inoblidable on l’escenari cobrarà vida amb l’autenticitat i el talent de la nostra comunitat. Des de rimes inspiradores fins a ritmes envoltants, aquest concert promet ser una celebració i reconeixement de la creativitat local.
Per acabar la nit amb estil, no hi havia cap altra manera que comptar amb la presència de KNT, CJ, PAULA i JIBA, que seran a l’escenari i ens faran ballar fins a altes hores de la nit.
Com no podia ser d’altra manera, l’entrada és completament gratuïta, i és una oportunitat per alliberar la ment i poder escapar de la gàbia de la vida quotidiana i poder compartir la passió pel rap, la música i l’art.
Vine i uneix-te a la festa! No perdis aquesta oportunitat de participar en un esdeveniment per omplir la ciutat de música, diversió i bona companyia. T’esperem per viure junts una experiència inoblidable!
No t’ho perdis!
Com sempre, hi haurà dinar, sopar i barra lliure durant tot el dia.
COM ARRIBAR_HI?
COL·LABORADORS, PATROCINADORS, ORGANITZADORS
Volem expressar el nostre sincer agraïment a tots els col·laboradors, patrocinadors i organitzadors que van fer possible aquest increïble esdeveniment. La vostra dedicació i suport van ser essencials per fer possible aquesta experiència, i esperem que la gaudiu tant com nosaltres.

UNA MICA D'HISTÒRIA DEL SKATEBOARD AL POBLE
Des del 1996, diversos grups de joves entusiastes i apassionats sempre han sol·licitat la creació d’un parc de monopatí, però davant la constant inacció de l’ajuntament i la seva manca d’interès en el projecte, sempre acabaven cedint i deixant-ho per impossible.
La dinàmica que va seguir l’ajuntament per no fer realitat el projecte i suprimir les ganes i l’entusiasme de molts de nosaltres va ser sempre la mateixa. Un nombre infinit de reunions, documents, projectes i promeses, però quan arribava la seva realització, era una altra cosa.
Independentment de les sigles de qui estigués al càrrec de l’ajuntament, sempre es presentaven excusa rere excusa i així anaven tirant la pilota endavant.
L’any 2003, un dels esdeveniments durant la setmana juvenil va ser el primer campionat de monopatí a la pista vermella de Navarcles.
Gràcies a la dedicació, la persistència i els esforços incansables de molts joves de la ciutat, van aconseguir fer els plànols i construir des de zero unes precioses rampes a la pista vermella.
El campionat va anar perfectament, amb una gran participació i un gran ambient, i el més important va ser que Navarcles finalment va tenir un skate park funcional i assequible, però l’alegria va durar poc, perquè a causa del fet que els diumenges també es feien balls a la pista vermella, la gent va començar a menysprear haver de compartir i moure les rampes per poder ballar, així que l’ajuntament va decidir que les dues coses no podien coexistir i va treure l’skate park de la pista vermella.
Malgrat totes les reunions i burocràcia amb l’ajuntament i la feina de planificació i construcció de les rampes mateixes, els patinadors es van tornar a quedar sense skate park, i inevitablement aquest va quedar en segon pla i va tornar a convertir-se en una promesa política.
Per resumir el recorregut per tots aquests anys, només cal dir que el 2008, 2012 i 2014 encara es prometia la construcció d’un skate park, i el 2012 va ser escollit en 2n lloc (amb 111 vots) a la votació participativa del pressupost que va tenir lloc aquell mateix any.
No va ser fins al 2015 que l’ajuntament va encarregar a @skatearchitects (i juntament amb les idees dels mateixos skaters) el disseny del projecte final de l’actual skatepark.
El 2016 i després de 20 anys, finalment es van començar a treballar per avançar amb el projecte del skatepark a la ciutat de Navarcles.
Així doncs, poc més d’un any després de la inauguració del skatepark, l’aficionat va decidir organitzar el 2n campionat de skateboard a Navarcles, gràcies a la col·laboració de molts col·lectius de la ciutat i molts particulars.
Any rere any es va continuar organitzant (excepte l’any Covid) amb diferents formats i persones, però sempre amb el desig de no deixar que la flama s’apagui i poder continuar un any més.
Aquest any, aprofitant el 6è aniversari, hem intentat tornar als orígens i dur a terme activitats durant tot el dia, fusionant el campionat de monopatí amb un altre esdeveniment llegendari de la ciutat com el RapManakles.
ANTAŬAJ ELDONOJ