campanya suport mutu
COMUNICADO ULTIMA FREE PARTY( KAOS PARTY)
degut a la repressió de l’estat, ens vam veure acorralats diumenge a la nit quan vam desmuntar i per tant vam ser identificats i sancionats amb una multa de (10K euros), amb una reducció encara per decidir segons ells. Per tant apel·lem a la gent que va estar a la festa i del moviment que col·laborin amb una petita donació per pal·liar aquesta sanció enorme. També volem fer reflexionar que quan una festa acaba s’ha de protegir l’equip i fer unió, de forma contrària s’acabaran les festes grans i només es podran fer coses privades, per tant creiem fermament que hem de ser conscients que els col·lectius gasten el seu temps i diners per a EL GAUDEIX COL·LECTIU!!!
Rave is not dead
Podríem fer un textàs amb tot però tots sabem què hi ha, així que crec que és moment d’ajudar per tornar amb més força
PARFOIS SAISIS , JAMAIS INSOUMIS !!
Sense el suport mutu i la solidaritat, estem perdut!
Dona una mica o ajuda compartint perquè uns quants no ho hagin de donar tot